Korduma kippuvad küsimused

Kas mul peab olema e-posti aadress?

Tellimuse esitamiseks internetis on vaja kehtivat e-posti aadressi ja telefoninumbrit. Kui teil ei ole kehtivat e-posti aadressi, saate tellimuse esitada helistades +372 667 8044 esmaspäevast reedeni 8.00-17.00.

Raha väljamakse deebet-/krediitkaartilt

Kinnipidamine ja kulud ilmnevad teie kontoväljavõttel. Autoriseerimise kinnipidamine sõltub teie pangandusasutuse tingimustest.

Milline on tellimuse tühistamise poliitika?

Teie Zippo tellimus töödeldakse kohe, seetõttu ei saa me võtta vastu muudatusi ega tühistamisi. Kui tellimus on töödeldud ja te soovite selle siiski tagastada, andke sellest teada tellimus@ristart.ee e-postile kirjutades.

Kui kaua võtab tellimuse saatmine aega?

Pärast makse saabumist saadetakse teie tellimus laost 1-3 tööpäeva jooksul välja. Lähetusaeg võib varieeruda ja see ei ole garanteeritud. Tellimusi saadetakse ainult esmaspäevast reedeni.

Rahvusvaheline transport

Kahjuks ei ole meil võimalik saata tellimusi rahvusvahelistele aadressidele. Kui asute väljaspool Eesti vabariiki, külastage palun oma riigi volitatud Zippo jaemüüjat.