Saatmine/Tagastamine

TARNETINGIMUSED ja TRANSPORT

Kauba saatmiskulud kannab ostja. Kui kaubatellimuse arve on 30,-EUR (koos käibemaksuga 36,- EUR) või rohkem, saadame Eesti piires kauba tasuta.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

Tarne Eesti piires:

  • DPD kuller: 3.60 EUR (sisaldab käibemaksu)
  • DPD Eesti pakiautomaat: 3.60 EUR (sis. KM)
  • Omniva Eesti: 3.60 EUR (sis. KM)
  • Smartpost Eesti: 3.60 EUR (sis. KM)
  • Tulen ise järgi: tasuta

Kauba kättesaamine tööpäeviti aadressil: Lastekodu 43, 10144 Tallinn, Eesti, kella 9.00–16.30.

  • Vastavalt Teie tellimusel märgitud tingimustele toimetab kullerfirma kauba Teieni või saadetakse kaup tellimusel märgitud postipaki automaati.
  • Kauba kohale toomise aja täpsustamiseks võtab kullerfirma eelnevalt Teiega ühendust telefoninumbril, mille märkisite vormistamisel kontakttelefoniks.
  • Vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel jälgige palun tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust. AS Ristart ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
  • Kaupadega koos saadetakse Teile ka saateleht/arve.
  • Lepingulistele klientidele pannakse kaup teele 1-2 tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist (tingimusel, kui kaup on laos).
  • Mittelepinguliste Tellijate puhul saadetakse kaup peale kauba eest tasumist soovitud aadressile vastavalt valitud transpordiviisile. Eestisisese kauba kättetoimetamisaeg on üldjuhul 2-3 tööpäeva jooksul peale makse laekumist (tingimusel, kui kaup on laos).
  • Juhul, kui Teie poolt tellitud kaupa ei ole laos ja see tuleb tarnijalt spetsiaalselt tellida, teatame sellest Teie poolt tellimuse vormistamisel antud kontakttelefoni või e-posti teel kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest ja anname ühtlasi teada Teie poolt tellitud kohaletoimetamise tähtaja. Tarneaja pikkus sõltuvalt erinevatest kaubagruppidest võib olla kuni 3 kuud.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE ja TAGASTAMINE

  • www.ristart.ee ja www.zippo.ee e-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastamisõigus.
  • Kauba tagastamiseks saatke palun avaldus meie e-posti aadressile: ristart@ristart.ee
  • Tagastatavat kaupa on võimalik 14 päeva jooksul tagastada posti teel või tuua Ristart AS kontorisse tööpäeviti (E-R) kella 9:00-16:30 aadressil  Lastekodu 43, 10144 Tallinn.
  • Tagastatav toode peab olema komplektne ning säilitama kaubanduslikku välimust (sisaldama tootepakendit ja kõiki pakendis sisaldunud osi [kruvid, kaablid jne]).
    • 14-päevane taganemisõigus ei kehti lepingule, mille esemeks on (VÕS § 53 lg 4):
      • toode, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi või valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt
      • toode, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud; Nt: kosmeetikatooted, nagu huulepulgad kreemid; hügieenitooted
  • Tagastatava toote pakile kirjutage peale oma kontaktandmed ja tellimuse/arve number.
  • Toote tagastuse puhul tagastatakse Tellijale kauba ostusumma ja esmane transporditasu. Kauba tagastamisega kaasnevad lisakulud katab Tellija.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud eritellimusel ning arvestades Tellija isiklikke vajadusi või Tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ( nt logotooted).
  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis oli olemas juba toote üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile ristart@ristart.ee või helistada telefonil +372 667 8044.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile ristart@ristart.ee või helistada telefonil +372 667 8044.
  • Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda  (Endla 10A 10122 Tallinn, Tel +372 620 1707, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

GARANTII

Zippo reklaamlause : It works or we fix it free. – “See töötab või meie parandame selle tasuta” – vastab tõele, Zippo bensiinitulemasinale kehtib ainulaadne eluaegne töökindluse garantii. Erinevalt Zippo bensiiniga täidetavatest tulemasinatest, on gaasiga töötavatel tulemasinatel garantiiaeg 2 aastat. See kehtib nii Zippo MPL , OUL gaasitulemasinatele, kätesoojenditele, tulesüütajatele kui ka gaasisisudele. Kõikide toodete garantiiaeg hakkab kehtima kauba kättesaamise kuupäevast. Selleks hoidke alles ostutšekk või –arve ja ka paki kättesaamisel kulleri kinnitus. Juhul kui see on kadunud, loetakse garantiiaja alguseks väljastatud arve. Juhul, kui Te ei ole rahul ostetud tootega on Teil õigus see tagastada või vahetada 14 päeva jooksul. Tagastatud toode peab olema uus, puhas, kasutamata ja originaalpakendis. Tooted, mida on kasutatud, mis on kahjustatud kliendi poolt või millel puudub originaalpakend, tagastamisele ei kuulu. Hoidke palun ostutšekk või -arve alles.

Oluline on lisada oma Zippo tulemasinale vastavalt vajadusele bensiini ja vahetada õigeaegselt kivi või tahti (vt.tootega kaasasolevat juhend).  Kindlasti  kasutage ainult Zippo originaaltooteid (bensiini, kivi, tahti, gaasi) – siis teenib Zippo tulemasin Teid aastaid. Remonti vajav tulemasin saatke või tooge meie aadressile Lastekodu 43, 10144 Tallinn. Saadetise juurde lisage palun oma telefoninumber ja aadress.